1.
OPĆE
INFORMACIJE
Teamar
djeluje kao posrednik, u ime iznajmljivača u domaćinstvu (u
daljnjem tekstu "iznajmljivač") koji se oglašava
na našoj web stranici. Gost u biti ugovara s iznajmljivačem.
Ugovor obuhvaća sve navedene uvjete u nastavku. Teamar nije
društvo za upravljanje/menađžment.
Potvrdom rezervacije potvrđuje se da se u potpunosti prihvaćaju
uvjeti rezervacije koje su pažljivo proučeni.
2.
REZERVACIJA I PLAĆANJE
2.1
Slanjem zahtjeva za rezervaciju e-poštom ili fax-om, postiže
se privremena rezervacij - biti će poslana prva potvrda rezervacije.
Zahtjev za rezervaciju mora poslati punoljetna osoba (najmanje
18 godina starosti, u nastavku "nositelj rezervacije")
i čime potvrđuje da je ovlašten od strane svih sudionika da
na temelju tih uvjeta izvrši rezervaciji i time se obavezuju
poštivati sve navedeno u nastavku.
2.2
Nositelj rezervacije je odgovoran za sva plaćanja. Nakon što
je Teamar gostu poslao prvu potvrdu rezervacije, potrebno
je uplatiti oko 20-30% ukupnog iznosa u smislu predujma-akontacije
ili u najmanjem iznosu od 100 eura, koji će biti uplaćen na
naš bankovni račun. U nekim iznimnim slučajevima Teamar ili
iznajmljivač mogu zatražiti i veći iznos predujma. Nositelj
rezervacije će biti obaviješten o svim eventualnim izvanrednim
uvjetima predujma prije slanja same potvrde rezervacije od
strane Teamara. Preostali dio uplate biti će uplaćen na dan
dolaska na recepciji agencije Teamar. Rezervacija se može
ostvariti e-mailom ili faksom. Po primitku prve potvrde rezervacije,
potrebno je uplatiti akontaciju u roku od 5 radnih dana. Ako
se uplata ne izvrši u roku od 7 dana, rezervacija će biti
automatski otkazana, osim ako nije drugačije dogovoreno.
2.3.
Predujam se može uplatiti na naš bankovni račun u euro.
2.4
Rezervacija ne može biti prihvaćena od strane maloljetnika
(osoba mlađa od 18 godina). Zadržavamo pravo ne prihvaćanja
takvih zahtjeva bez potrebe bilo kakvih specifičnih objašnjenja.
2.5
Teamar profesionalno brine o svim uslugama, odabiru pružatelja
usluga, kao i pravima i interesima gostiju prema dobrim tradicijama
u turizmu. Teamar se obvezuje ispuniti sve ugovorno dogovorene
usluge za svaku rezervaciju i, gdje je to prikladno, pružiti
objašnjenja i odgovore u slučaju usluga koje nisu ili su samo
djelomično ispunjene
3.
UGOVOR
3.1
Ugovor između nositelja rezervacije i iznajmljivača stupa
na snagu nakon primitka predujma i nakon što Teamar pošalje
pisanu potvrdu rezervacije-voucher. Hrvatski zakon štiti ugovor
i sva pitanja koja proizlaze iz njega. Svaki spor, zahtjev
ili drugo što proizlazi iz ili u vezi s ovim ugovorom mogu
biti predmetom samo sudova u Hrvatskoj.
3.2
Po primitku potvrde rezervacije (voucher), potrebno je temeljito
provjerite sve Vaše podatke. Potrebno je da nas odmah kontaktirate
ukoliko među podacima ima netočnosti kako ne bi kasnije bilo
teškoća u ostvarivanju usluga iz rezervacije.
Žao nam je, ali ne možemo prihvatiti nikakvu odgovornost ako
u roku od 14 dana od dana primtka potvrde rezervacije-vouchera
e-mailom nismo bili obaviješteni o bilo kakvim netočnostima.
4.
CIJENE
4.1
Cjenik smještaja i usluga objavljeni su na internetskim stranicama
Teamara na www.teamar.hr. Dodatne usluge koje su
navedene, a nisu izabrane u trenutku rezervacije, neće biti
uključene u ukupni iznos usluge i po potrebi će biti naknadno
naplaćene na licu mjesta, nakon dolaska. Preporučljivo je
da se sve željene usluge odaberu tijekom postupka rezervacije.
4.2
Cijene na web stranicama su iskazane u euro
4.3
Smještaj je namješten i potpuno opremljen. U cijenu je uključena
potrošnja plina, struje, topla i hladna voda, posteljina,
parkirno mjesto za automobile, upotreba grila (ako je dostupan
i po potrebi u dogovoru s iznajmljivačem).
Mnogi objekti imaju klima uređaj ali to može dovesti do dodatnih
troškova te će gosti biti obaviješteni o tome prilikom rezervacije.
Satelitska ili kabelska TV dostupna je u svim smještajnim
kapacitetima iako nije dostupan pristup svim kanalima, već
samo besplatnim (free-to-air) TV kanalima. Također, hrvatski
programi nisu dostupni svugdje. Unaprijed se raspitajte ukoliko
su hrvatski programi poželjni.
Kod korištenja interneta potrebno je ponijeti vlastite uređaje
(laptop, tablet, smartphone ili slično).
Fax uređaj je dostupan na recepciji Teamara.
5.
SIGURNOSNI POLOG / DEPOSIT
5.1
Za osiguranje u slučaju štete ili lomova može se kod dolaska
zatražiti polog. Isti će biti zatražen pri dolasku, na recepciji
Teamara i može ovisiti o vrsti smještaja a uobičajeno se kreće
u rasponu od 100 euro do 500 euro po objektu. Prilikom rezerviranja
gost će biti obaviješteni o eventualnom iznosu pologa. U tom
slučaju provjerite imate li potrebnu količinu novca spremnu
na dan dolaska inače će ulazak u objekt biti odgođeno do uplate
pologa.
5.2
Polog se obično vraća na kraju boravka, nakon provjere objekta.
U iznimnim slučajevima, ako popravak zahtijeva dodatno vrijeme,
polog ili ostatak pologa bit će vraćen-poslan naknadno.
6.
PROMJENE-DOPUNE REZERVACIJE
Ako
se žele dodatne promjene u rezervaciji nakon što je ista već
potvrđena, potrebno je pismeno obavijestiti Teamar što je
prije moguće. U svakom slučaju, Teamar će pokušati zadovoljiti
svaki zahtjev gosta ali ne može dati nikakve garancije.
7. OTKAZ REZERVACIJE OD STRANE GOSTA
7.1
Ako želite otkazati rezervaciju, to možete učiniti elektroničkom
poštom na teamar@pu.ht.hr ili faksom na broj ++385
52432529. Ovo otkazivanje stupa na snagu nakon primitka potvrde
o otkazu. Otkazivanje se prihvaća samo ako je poslano od strane
nositelja rezervacije. Otkazivanje može zahtjevati naknadu.
Troškovi ovise o vremenu koje je proteklo između datuma primitka
potvrde o otkazu i datumu planiranog dolaska.
Troškovi otkazivanja su sljedeći:
-
više od 45 dana prije dana dolaska: 30% depozita ili
najmanje 30 euro (protuvrijednost) za pokriće troškova
otkaza i slanja novca
- od 45 do 29 dana prije dolaska: 50% depozita
- od 0 do 28 dana prije dolaska: 100% depozita
- "No-show" (nedolazak): 100% depozita |
7.2
Neovisno od razloga za otkaz i uvjeta, gost može zatražiti
naknadu troškova od svoje osiguravajuće kuće, prema prethodno
ugovorenom polici putnog osiguranja. Potraživanja mogu biti
upućena samo osiguravajućem društvu. Teamar preporučuje da
se prije rezerviranja razmotri ugovaranje police osiguranja
kod svog osiguravatelja od povjerenja.
8. PROMJENE I OTKAZIVANJE OD STRANE TEAMARA / IZNAJMLJIVAČA
8.1
U slučaju neočekivanog otkazivanja rezervacije od strane Teamara
ili od strane iznajmljivača, iz objektivnih razloga, nosioc
rezervacije će biti obaviješten što je prije moguće o alternativnim
objektima koji odgovaraju tipu prethodno rezerviranog smještaja,
iste ili veće kvalitete, standardu i lokaciji. U slučaju da
nosioc rezervacije pristane sa zamjenskim objektom, rezervacija
će biti izmijenjena bez ikakvih dodatnih troškova.
8.2
Ako nije dostupan zamjenski objekt ili nijedan drugi objekt
nije prihvatljiv, predujam će biti vraćen u punom iznosu.
U tom slučaju prestaje postojati svaka obveza Teamara ili
stanodavca prema nosiocu rezervacije / gostima.
U
slučaju neočekivanog otkaza rezerviranog smještaja od strane
Teamara / vlasnika, iz objektivnih razloga, gost će biti obaviješten
što je prije moguće, a ako se složi na alternativni tip, standard,
lokaciju i sličnu ili veću kvalitetu, rezervacija će biti
izmjenjena bez dodatnog troška.
9. PRITUŽBE
9.1
Ako za vrijeme boravka postoje problemi sa smještajem, molimo
da se što prije izvijesti recepcija Teamara ili vlasnika kako
bi imao i priliku da se problem riješi što prije. To je u
interesu gosta da se bilo kakve pogreške, nedostaci ili problemi
što prije prijave i riješe na licu mjesta. Neprijavljivanje
nedostataka može dovesti do kasnijeg odbijanja prava na prigovor.
9.2
Ako se nedostaci ne mogu potpuno riješiti tijekom boravka,
potrebno je kontaktirati recepciju Teamara prije odlaska /
napuštanja smještajne jedinice ili najkasnije u roku od 8
dana od dana odlaska, navodeći u vašem prigovoru detaljne
informacije. Obavijestit ćemo iznajmljivača sa sadržajem prigovoru.
U svim slučajevima pokušati ćemo riješiti sporove mirnim putem.
Ako u roku od 8 dana od dana povratka ne zaprimimo nikakav
prigovor, zadržavamo pravo odbijanja svakog mogućeg zahtjeva.
Prigovori se uzimaju u obzir samo ako nedostatci nisu bili
otklonjeni na licu mjesta tokom boravka. Najviši iznos nadoknade
po prigovoru može doseći iznos obračunat na temelju objavljenih
cijene usluga, ali ne može obuhvatiti već iskorištene usluge
kao ni cjelokupni iznos boravka.
9.3
Dobrovoljnim, samoinicijativnim napuštanjem smještajne jedinice
prije kraja planiranog boravka gubi se pravo na povrat.
10. DOLAZAK I ODLAZAK (CHECKIN I CHECKOUT)
Kod dolaska, početak korištenja smještajne jedinice - checkin
može biti od 14:00 do 20:00 sati (GMT + 1).
Napuštanje smještajne jedinice - check-out mora biti do 10:00
sati, osim ako nije drugačije dogovoreno.
Ako je dolazak planiran nakon 17:00 sati, ili u slučaju nepredviđenih
okolnosti tijekom putovanja dolazak ne može biti prije 17:00
sati, od vas će se zatražiti da obavijestite recepciju kratkim
telefonskim pozivom ili e-mailom.
Ako će dolazak biti nakon 21:00 sati ili kasnije, biti će
naplaćena naknada:
- Dolazak između 21:00 i 23:00 sata: jednokratni dodatak od
20,00 euro
- Dolazak nakon 23:00 sata neće biti moguć.
11. DOKUMENTI.
11.1
Potvrdu rezervacije s voucherom uz dodatne upute i druge detalje
biti će poslane nositelju rezervacije putem e-maila od strane
Teamara.
Nositelj rezervacije je odgovoran za valjanost putnih dokumenata
(putovnica i viza, vozačkih dozvola, registracija vozila,
zelene karte, osiguranje motornih vozila, dokumenata kućnih
ljubimaca itd).
11.2.
U slučaju otkaza putovanja zbog nevažećih dokumenata putnika,
može izazvati daljnje štete Teamaru / vlasniku te će time
gosti izgubiti pravo na povrat predujma. Ako su putne isprave
izgubljene ili ukradene tijekom putovanja, putnici će sami
snositi troškove izdavanja novih isprava. Teamar nije odgovoran
za odluke carinskih i policijskih ili drugih državnih tijela
u slučaju osporavanja putnika pri ulasku u zemlju.
Putnik je dužan pridržavati se propisa i regulatorne zahtjeve
Republike Hrvatske i zemlje kroz koje putuju.
12. KATEGORIZACIJA I OPIS SMJEŠTAJA
Opisani
smještaji su u skladu sa službenom kategorizacijom na snazi
u vrijeme njihove objave na stranicama weba a prema podacima
poslani Teamaru od strane iznajmljivača/vlasnika.
Standardi smještaja i usluga mogu se međusobno razlikovati
i nisu usporedivi. Teamar ne preuzima odgovornost za bilo
kakvu usmenu ili pismenu informaciju dobivenu od treće strane
koja nije u skladu s opisom usluga i objekata na web stranicama.
Teamar nije odgovoran u slučaju netočnih informacija od strane
drugih poslovnih partnera.
13. ODGOVORNOST
13.1.
Gosti su dužni držati imovinu, namještaj, predmete, postrojenja
i opremu u istom stanju i uvjetima kao što je bila i na početku
boravka, te u istom stanju čistoće i reda u kojoj je pronađena.
Gosti će biti odgovorni za lomove, gubitak ili oštećenje imovine.
Pozivamo na pridržavanje i poštivanje kućnog reda u objektima/apartmanima/kućama.
Još jednom savjetujemo da se uzme u obzir mogućnost ugovaranja
odgovarajućeg putnog osiguranje kod svog osiguravajućeg društva
od povjerenja.
13. 2
Iznajmljivač može zadržati pravo na odbitak od pologa za dodatno
čišćenje ako ono zahtjeva dodatne sate (više od uobičajenog
vremena).
13.3
Parking prikolica ili podizanje šatora na posjedu objekta
je strogo zabranjeno (osim ako nije prethodno dogovoreno s
iznajmljivačem ili s Teamarom).
14. BROJ OSOBA U OBJEKTU
Smještajnu jedinicu / objekt / kuću mogu koristiti samo osobe
navedene u potvrdi rezervacije (ili uz naknadnu suglasnost
Teamara). Ne smije se prekoračiti maksimalni broj osoba (to
vrijedi i za djecu) u kući. U slučaju prekoračenja maksimalnog
broja osoba, iznajmljivač ima pravo uskratiti gostoprimstvo
bez povratka uplate.
15. PRISTUP SMJEŠTAJNOJ JEDINICI
Vlasniku objekta se mora dopustiti razuman pristup radi održavanja
ili u slučaju potrebnog uvida stanja smještajne jedinice.
16. PONAŠANJE GOSTIJU
Nosioc rezervacije je odgovoran za pravilno, primjereno i
pristojno ponašanje svih gostiju. U slučaju da se jedan ili
više gostiju ponašaju neprimjereno, neprikladno ili nepristojno,
iznajmljivač ili član tima Teamar može koristiti svoje apsolutnu
diskreciju i zatražiti od gostiju da napuste smještajnu jedinicu
bez prava na povrat.
17. DODATNE USLUGE
Dodatne usluge su moguće uz prethodni zahtjev. Dopustite dovoljno
vremena za organizaciju eventualnih dodatnih usluga. Plaćanje
ovih dodatnih usluga obično se odvija na recepciji Teamara.
Međutim, ne možemo jamčiti niti preuzeti odgovornost za bilo
kakve zahtjeve za dodatnim uslugama koje nisu uobičajene ili
teško ostvarive.
18. POSTELJNO RUBLJE
Posteljno rublje i tjedna zamjena uključeni su u cijenu najma.
Ručnici su isto tako dostupni besplatno dok ručnici i oprema
za plažu nisu dostupni te ih je potrebno ponijeti.
19. BAZEN
Bazeni (gdje su dostupni) nisu na raspolaganju tijekom čitave
godine. Provjerite kod Teamara dostupnost bazena i mogućnost
korištenja za traženo razdoblje.
20. DOGAĐAJI U OBJEKTU
Teamar djeluje kao posrednik u ime iznajmljivača. U slučaju
da planirate organizirati privatnu proslavu-događaj (npr druženje,
vjenčanje, koktel party i sl.) u objejktu, potrebno je dobiti
prethodno dopuštenje od Teamara/vlasnika. U takvom slučaju
dodatni troškovi i / ili povećanje pologa može biti zatraženo
po nahođenju/procjeni vlasnika.
21. SIGURNOST I POMOĆ
Ppohranjivanje dragocjenosti u objektu je na vlastitu odgovornost.
Ni Teamar niti iznajmljivač nisu odgovorni za njihov eventualni
gubitak. U slučaju provale ili krađe i naknadnog samovoljnog
napuštanja objekta (zbog provale ili krađe), nikakav povrat
neće biti moguć.
22. PODACI I INFORMACIJE
22.1
Iako se trudimo osigurati točne opise, ne možemo prihvatiti
odgovornost za eventualne pogreške/odstupanja u sadržaju ili
stanja proizašla iz istih. Treba prihvatiti činjenicu da kod
predstavljanju objekta/smještajne jedinice mogu nastati tijekom
vremena male razlike i promjene u fotografijama, ilustracijama
ili u tekstu i opisu smještaja.
22.2.
Iznajmljivač zadržava pravo na izmjene, dopune i poboljšanja
koji se smatraju potrebnima u svrhu stalnog poboljšavanja
kvalitete smještaja i usluga. Također zadržava se pravo na
izmjene interijera, namještaja, opremljenost i usluga, kao
i u exterijeru, vrtu i sl., neovisno jesu li navedene promjene
objavljene ili ne.
22.3
Ako se dese značajne promjene u rezervaciji nakon što je ista
već potvrđena, Teamar će odmah obavijestiti nositelja rezervacije
o tome
23. KUĆNI LJUBIMCI
Kućni ljubimci su dopušteni samo uz prethodni pristanak Teamara
/ vlasnika i tokom upita za rezervacije te po cijeni objavljenoj
u cjeniku. U tom slučaju vlasnik / Teamar zadržava pravo na
eventualno povećanje iznosa pologa. Broj kućnih ljubimaca
mora biti dogovoren prije prihvaćanja rezervacije ili kasnije,
ali uvijek uz pristanak Teamar / vlasnika.
24. ODGOVORNOST TEAMARA / IZNAJMLJIVAČA
24.1
Ni Teamar (kao posrednik) ni vlasnik ne mogu biti odgovorni
za smrtni slučaj ili tjelesne ozljede bilo kojeg klijenta
ili bilo koje druge osobe u objektu, osim ako to ne proizlazi
iz dokazane manjkavosti/neispravnosti objekta ili nemara/greške
vlasnika, ili osoblja Teamara.
24.2
Vlasnik / Teamar neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak,
štetu radi kašnjenja ili sl. zbog događaja koji su izvan naše
razumne kontrole, eksplozije, oluje, požara, nesreće, rata
ili prijetnjom rata, građanskih nemira, promjena propisa ili
bilo kakvih mjera iz državnih ili lokalnih vlasti, štrajkovi,
industrijskih akcija ili sporova ili nepovoljnih vremenskih
uvjeta.
U ovom slučaju zadržavamo pravo raskida ugovora/dogovora.
24.3
U slučaju raskida ugovora/dogovora, povratak uplate će biti
ograničen na iznose neiskorištenog djela najamnine, izračunate
na bazi dnevne cijene umanjeno za naknadu u iznosu od 50,00
euro za pokriće manipulativnih troškova.
24.4
Ni Teamar kao ni vlasnik ne mogu biti odgovorni za nepredviđene
kvarove mehaničke opreme, kao što su pumpe, kotlovi, sustavi
za filtriranje vode u bazenu i slično ili za bilo kakve nedostatke
u isporuci javnih usluga kao što su voda, plin i struju. U
takvim se slučajevima zahvaljujemo našim klijentima na razumijevanju.
24.5
Ni Teamar niti vlasnik ne može biti odgovoran za buku ili
ometanje nastalo izvan granica posjeda ili koje su izvan naše
kontrole. U slučaju da se prije dolaska dese nepredviđeni
radovi u blizini objekta sa znatnom količinom buke, Teamar
će obavijestiti nositelja rezervacije o poremećaju.
24.6
Ne možemo preuzeti odgovornost za događaje izvan naše kontrole
kao što su loše vrijeme, kiša, uključujući i događaje koji
proizlaze iz njega ili kašnjenja u područjima transporta uzrokovane
tim događajima. Ako zbog navedenih događaja samovoljno napustite
smještaj prije predviđenog roka, to ne može biti razlog za
odštetu ili povrat
25.
VANJSKI LINKOVI
Povremeno možemo uspostaviti veze web stranice Teamar s drugim
web stranicama za koje smatramo da će biti od interesa za
klijente koji planiraju godišnji odmor. Teamar ne može biti
odgovoran za postupke ili sadržaje tih web stranica.
Na vama je da provjerite status tih stranica i ako je potrebno
da nas kontaktirate radi provjere podataka.
26.
POSEBNE USLUGE
Teamar
će nastojati zadovoljiti svaki zahtjev i upit tokom postupka
rezervacije ali, nažalost, ne možemo dati jamstva. Posebne
usluge nisu dio naših ugovornih obveza i ne preuzimamo nikakvu
odgovornost u slučaju da nisu bili u potpunosti u skladu s
očekivanjima.
27.
PRIVATNOST OSOBNIH PODATAKA
Gost-putnik
daje osobne podatke (ime, e-mail, adresa, telefonski broj)
na dobrovoljnoj osnovi. Osobni podaci su potrebni u procesu
realizacije usluga koje se koriste za daljnju komunikaciju
s obzirom na tražene usluge. Osobni podaci mogu biti pohranjeni
u bazi podataka, ali ni u kojem slučaju neće biti proslijeđeni
trećim osobama.
28.
KORIŠTENJE INFORMACIJA I ZAŠTITA PODATAKA
Teamar
d.o.o. štiti privatnost svojih klijenata i partnera.
U toku poslovanja koristit ćemo potrebne informacije za realizaciju
rezervacije i informacije vezano za Vaše putovanje.
Obvezujemo se da nećemo prodati ili dati ove informacije trećoj
strani.
Prikupljeni podaci mogu biti dostupni i našim partnerima,
profesionalcima i oglašivačima u svrhu omogućavanja realizacije
usluge. Ovo nije povezano s bilo kakvim osobnim podacima uz
pomoć kojih je moguća identifikacija pojedinca.
Poslovnim partnerima nije dozvoljeno koristiti osobne podatke
osim u svrhu pružanja navedenih usluga.
Podatke ćemo koristiti u skladu s pravilima o poštivanju privatnosti
važećima u vrijeme prikupljanja podataka.