Opći uvjeti poslovanja
 
 
   |  Home > Opći uvjeti poslovanja   
Posljednja promjena : 30.06.2023 

1. OPĆE INFORMACIJE

Teamar djeluje kao posrednik, u ime iznajmljivača u domaćinstvu (u daljnjem tekstu "iznajmljivač") koji se oglašava na našoj web stranici. Gost u biti ugovara s iznajmljivačem. Ugovor obuhvaća sve navedene uvjete u nastavku. Teamar nije društvo za upravljanje/menađžment.
Potvrdom rezervacije potvrđuje se da se u potpunosti prihvaćaju uvjeti rezervacije koje su pažljivo proučeni.

2. REZERVACIJA I PLAĆANJE

2.1
Slanjem zahtjeva za rezervaciju e-poštom ili fax-om, postiže se privremena rezervacij - biti će poslana prva potvrda rezervacije. Zahtjev za rezervaciju mora poslati punoljetna osoba (najmanje 18 godina starosti, u nastavku "nositelj rezervacije") i čime potvrđuje da je ovlašten od strane svih sudionika da na temelju tih uvjeta izvrši rezervaciji i time se obavezuju poštivati sve navedeno u nastavku.

2.2
Nositelj rezervacije je odgovoran za sva plaćanja. Nakon što je Teamar gostu poslao prvu potvrdu rezervacije, potrebno je uplatiti oko 20-30% ukupnog iznosa u smislu predujma-akontacije ili u najmanjem iznosu od 100 eura, koji će biti uplaćen na naš bankovni račun. U nekim iznimnim slučajevima Teamar ili iznajmljivač mogu zatražiti i veći iznos predujma. Nositelj rezervacije će biti obaviješten o svim eventualnim izvanrednim uvjetima predujma prije slanja same potvrde rezervacije od strane Teamara. Preostali dio uplate biti će uplaćen na dan dolaska na recepciji agencije Teamar. Rezervacija se može ostvariti e-mailom ili faksom. Po primitku prve potvrde rezervacije, potrebno je uplatiti akontaciju u roku od 5 radnih dana. Ako se uplata ne izvrši u roku od 7 dana, rezervacija će biti automatski otkazana, osim ako nije drugačije dogovoreno.

2.3.
Predujam se može uplatiti na naš bankovni račun u euro.

2.4
Rezervacija ne može biti prihvaćena od strane maloljetnika (osoba mlađa od 18 godina). Zadržavamo pravo ne prihvaćanja takvih zahtjeva bez potrebe bilo kakvih specifičnih objašnjenja.

2.5
Teamar profesionalno brine o svim uslugama, odabiru pružatelja usluga, kao i pravima i interesima gostiju prema dobrim tradicijama u turizmu. Teamar se obvezuje ispuniti sve ugovorno dogovorene usluge za svaku rezervaciju i, gdje je to prikladno, pružiti objašnjenja i odgovore u slučaju usluga koje nisu ili su samo djelomično ispunjene

3. UGOVOR

3.1
Ugovor između nositelja rezervacije i iznajmljivača stupa na snagu nakon primitka predujma i nakon što Teamar pošalje pisanu potvrdu rezervacije-voucher. Hrvatski zakon štiti ugovor i sva pitanja koja proizlaze iz njega. Svaki spor, zahtjev ili drugo što proizlazi iz ili u vezi s ovim ugovorom mogu biti predmetom samo sudova u Hrvatskoj.

3.2
Po primitku potvrde rezervacije (voucher), potrebno je temeljito provjerite sve Vaše podatke. Potrebno je da nas odmah kontaktirate ukoliko među podacima ima netočnosti kako ne bi kasnije bilo teškoća u ostvarivanju usluga iz rezervacije.
Žao nam je, ali ne možemo prihvatiti nikakvu odgovornost ako u roku od 14 dana od dana primtka potvrde rezervacije-vouchera e-mailom nismo bili obaviješteni o bilo kakvim netočnostima.

4. CIJENE

4.1
Cjenik smještaja i usluga objavljeni su na internetskim stranicama Teamara na www.teamar.hr. Dodatne usluge koje su navedene, a nisu izabrane u trenutku rezervacije, neće biti uključene u ukupni iznos usluge i po potrebi će biti naknadno naplaćene na licu mjesta, nakon dolaska. Preporučljivo je da se sve željene usluge odaberu tijekom postupka rezervacije.

4.2
Cijene na web stranicama su iskazane u euro

4.3
Smještaj je namješten i potpuno opremljen. U cijenu je uključena potrošnja plina, struje, topla i hladna voda, posteljina, parkirno mjesto za automobile, upotreba grila (ako je dostupan i po potrebi u dogovoru s iznajmljivačem).
Mnogi objekti imaju klima uređaj ali to može dovesti do dodatnih troškova te će gosti biti obaviješteni o tome prilikom rezervacije.
Satelitska ili kabelska TV dostupna je u svim smještajnim kapacitetima iako nije dostupan pristup svim kanalima, već samo besplatnim (free-to-air) TV kanalima. Također, hrvatski programi nisu dostupni svugdje. Unaprijed se raspitajte ukoliko su hrvatski programi poželjni.
Kod korištenja interneta potrebno je ponijeti vlastite uređaje (laptop, tablet, smartphone ili slično).
Fax uređaj je dostupan na recepciji Teamara.

5. SIGURNOSNI POLOG / DEPOSIT

5.1
Za osiguranje u slučaju štete ili lomova može se kod dolaska zatražiti polog. Isti će biti zatražen pri dolasku, na recepciji Teamara i može ovisiti o vrsti smještaja a uobičajeno se kreće u rasponu od 100 euro do 500 euro po objektu. Prilikom rezerviranja gost će biti obaviješteni o eventualnom iznosu pologa. U tom slučaju provjerite imate li potrebnu količinu novca spremnu na dan dolaska inače će ulazak u objekt biti odgođeno do uplate pologa.

5.2
Polog se obično vraća na kraju boravka, nakon provjere objekta. U iznimnim slučajevima, ako popravak zahtijeva dodatno vrijeme, polog ili ostatak pologa bit će vraćen-poslan naknadno.

6. PROMJENE-DOPUNE REZERVACIJE

Ako se žele dodatne promjene u rezervaciji nakon što je ista već potvrđena, potrebno je pismeno obavijestiti Teamar što je prije moguće. U svakom slučaju, Teamar će pokušati zadovoljiti svaki zahtjev gosta ali ne može dati nikakve garancije.

7. OTKAZ REZERVACIJE OD STRANE GOSTA

7.1
Ako želite otkazati rezervaciju, to možete učiniti elektroničkom poštom na teamar@pu.ht.hr ili faksom na broj ++385 52432529. Ovo otkazivanje stupa na snagu nakon primitka potvrde o otkazu. Otkazivanje se prihvaća samo ako je poslano od strane nositelja rezervacije. Otkazivanje može zahtjevati naknadu. Troškovi ovise o vremenu koje je proteklo između datuma primitka potvrde o otkazu i datumu planiranog dolaska.
Troškovi otkazivanja su sljedeći:

- više od 45 dana prije dana dolaska: 30% depozita ili najmanje 30 euro (protuvrijednost) za pokriće troškova otkaza i slanja novca
- od 45 do 29 dana prije dolaska: 50% depozita
- od 0 do 28 dana prije dolaska: 100% depozita
- "No-show" (nedolazak): 100% depozita

7.2
Neovisno od razloga za otkaz i uvjeta, gost može zatražiti naknadu troškova od svoje osiguravajuće kuće, prema prethodno ugovorenom polici putnog osiguranja. Potraživanja mogu biti upućena samo osiguravajućem društvu. Teamar preporučuje da se prije rezerviranja razmotri ugovaranje police osiguranja kod svog osiguravatelja od povjerenja.

8. PROMJENE I OTKAZIVANJE OD STRANE TEAMARA / IZNAJMLJIVAČA

8.1
U slučaju neočekivanog otkazivanja rezervacije od strane Teamara ili od strane iznajmljivača, iz objektivnih razloga, nosioc rezervacije će biti obaviješten što je prije moguće o alternativnim objektima koji odgovaraju tipu prethodno rezerviranog smještaja, iste ili veće kvalitete, standardu i lokaciji. U slučaju da nosioc rezervacije pristane sa zamjenskim objektom, rezervacija će biti izmijenjena bez ikakvih dodatnih troškova.

8.2
Ako nije dostupan zamjenski objekt ili nijedan drugi objekt nije prihvatljiv, predujam će biti vraćen u punom iznosu. U tom slučaju prestaje postojati svaka obveza Teamara ili stanodavca prema nosiocu rezervacije / gostima.

U slučaju neočekivanog otkaza rezerviranog smještaja od strane Teamara / vlasnika, iz objektivnih razloga, gost će biti obaviješten što je prije moguće, a ako se složi na alternativni tip, standard, lokaciju i sličnu ili veću kvalitetu, rezervacija će biti izmjenjena bez dodatnog troška.

9. PRITUŽBE

9.1
Ako za vrijeme boravka postoje problemi sa smještajem, molimo da se što prije izvijesti recepcija Teamara ili vlasnika kako bi imao i priliku da se problem riješi što prije. To je u interesu gosta da se bilo kakve pogreške, nedostaci ili problemi što prije prijave i riješe na licu mjesta. Neprijavljivanje nedostataka može dovesti do kasnijeg odbijanja prava na prigovor.

9.2
Ako se nedostaci ne mogu potpuno riješiti tijekom boravka, potrebno je kontaktirati recepciju Teamara prije odlaska / napuštanja smještajne jedinice ili najkasnije u roku od 8 dana od dana odlaska, navodeći u vašem prigovoru detaljne informacije. Obavijestit ćemo iznajmljivača sa sadržajem prigovoru.
U svim slučajevima pokušati ćemo riješiti sporove mirnim putem. Ako u roku od 8 dana od dana povratka ne zaprimimo nikakav prigovor, zadržavamo pravo odbijanja svakog mogućeg zahtjeva. Prigovori se uzimaju u obzir samo ako nedostatci nisu bili otklonjeni na licu mjesta tokom boravka. Najviši iznos nadoknade po prigovoru može doseći iznos obračunat na temelju objavljenih cijene usluga, ali ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos boravka.

9.3
Dobrovoljnim, samoinicijativnim napuštanjem smještajne jedinice prije kraja planiranog boravka gubi se pravo na povrat.

10. DOLAZAK I ODLAZAK (CHECKIN I CHECKOUT)

Kod dolaska, početak korištenja smještajne jedinice - checkin može biti od 14:00 do 20:00 sati (GMT + 1).
Napuštanje smještajne jedinice - check-out mora biti do 10:00 sati, osim ako nije drugačije dogovoreno.
Ako je dolazak planiran nakon 17:00 sati, ili u slučaju nepredviđenih okolnosti tijekom putovanja dolazak ne može biti prije 17:00 sati, od vas će se zatražiti da obavijestite recepciju kratkim telefonskim pozivom ili e-mailom.
Ako će dolazak biti nakon 21:00 sati ili kasnije, biti će naplaćena naknada:
- Dolazak između 21:00 i 23:00 sata: jednokratni dodatak od 20,00 euro
- Dolazak nakon 23:00 sata neće biti moguć.

11. DOKUMENTI.

11.1
Potvrdu rezervacije s voucherom uz dodatne upute i druge detalje biti će poslane nositelju rezervacije putem e-maila od strane Teamara.
Nositelj rezervacije je odgovoran za valjanost putnih dokumenata (putovnica i viza, vozačkih dozvola, registracija vozila, zelene karte, osiguranje motornih vozila, dokumenata kućnih ljubimaca itd).

11.2.
U slučaju otkaza putovanja zbog nevažećih dokumenata putnika, može izazvati daljnje štete Teamaru / vlasniku te će time gosti izgubiti pravo na povrat predujma. Ako su putne isprave izgubljene ili ukradene tijekom putovanja, putnici će sami snositi troškove izdavanja novih isprava. Teamar nije odgovoran za odluke carinskih i policijskih ili drugih državnih tijela u slučaju osporavanja putnika pri ulasku u zemlju.
Putnik je dužan pridržavati se propisa i regulatorne zahtjeve Republike Hrvatske i zemlje kroz koje putuju.

12. KATEGORIZACIJA I OPIS SMJEŠTAJA

Opisani smještaji su u skladu sa službenom kategorizacijom na snazi u vrijeme njihove objave na stranicama weba a prema podacima poslani Teamaru od strane iznajmljivača/vlasnika.
Standardi smještaja i usluga mogu se međusobno razlikovati i nisu usporedivi. Teamar ne preuzima odgovornost za bilo kakvu usmenu ili pismenu informaciju dobivenu od treće strane koja nije u skladu s opisom usluga i objekata na web stranicama. Teamar nije odgovoran u slučaju netočnih informacija od strane drugih poslovnih partnera.

13. ODGOVORNOST

13.1.
Gosti su dužni držati imovinu, namještaj, predmete, postrojenja i opremu u istom stanju i uvjetima kao što je bila i na početku boravka, te u istom stanju čistoće i reda u kojoj je pronađena. Gosti će biti odgovorni za lomove, gubitak ili oštećenje imovine.
Pozivamo na pridržavanje i poštivanje kućnog reda u objektima/apartmanima/kućama.
Još jednom savjetujemo da se uzme u obzir mogućnost ugovaranja odgovarajućeg putnog osiguranje kod svog osiguravajućeg društva od povjerenja.

13. 2
Iznajmljivač može zadržati pravo na odbitak od pologa za dodatno čišćenje ako ono zahtjeva dodatne sate (više od uobičajenog vremena).

13.3
Parking prikolica ili podizanje šatora na posjedu objekta je strogo zabranjeno (osim ako nije prethodno dogovoreno s iznajmljivačem ili s Teamarom).

14. BROJ OSOBA U OBJEKTU

Smještajnu jedinicu / objekt / kuću mogu koristiti samo osobe navedene u potvrdi rezervacije (ili uz naknadnu suglasnost Teamara). Ne smije se prekoračiti maksimalni broj osoba (to vrijedi i za djecu) u kući. U slučaju prekoračenja maksimalnog broja osoba, iznajmljivač ima pravo uskratiti gostoprimstvo bez povratka uplate.

15. PRISTUP SMJEŠTAJNOJ JEDINICI

Vlasniku objekta se mora dopustiti razuman pristup radi održavanja ili u slučaju potrebnog uvida stanja smještajne jedinice.

16. PONAŠANJE GOSTIJU

Nosioc rezervacije je odgovoran za pravilno, primjereno i pristojno ponašanje svih gostiju. U slučaju da se jedan ili više gostiju ponašaju neprimjereno, neprikladno ili nepristojno, iznajmljivač ili član tima Teamar može koristiti svoje apsolutnu diskreciju i zatražiti od gostiju da napuste smještajnu jedinicu bez prava na povrat.

17. DODATNE USLUGE

Dodatne usluge su moguće uz prethodni zahtjev. Dopustite dovoljno vremena za organizaciju eventualnih dodatnih usluga. Plaćanje ovih dodatnih usluga obično se odvija na recepciji Teamara. Međutim, ne možemo jamčiti niti preuzeti odgovornost za bilo kakve zahtjeve za dodatnim uslugama koje nisu uobičajene ili teško ostvarive.

18. POSTELJNO RUBLJE

Posteljno rublje i tjedna zamjena uključeni su u cijenu najma. Ručnici su isto tako dostupni besplatno dok ručnici i oprema za plažu nisu dostupni te ih je potrebno ponijeti.

19. BAZEN

Bazeni (gdje su dostupni) nisu na raspolaganju tijekom čitave godine. Provjerite kod Teamara dostupnost bazena i mogućnost korištenja za traženo razdoblje.

20. DOGAĐAJI U OBJEKTU

Teamar djeluje kao posrednik u ime iznajmljivača. U slučaju da planirate organizirati privatnu proslavu-događaj (npr druženje, vjenčanje, koktel party i sl.) u objejktu, potrebno je dobiti prethodno dopuštenje od Teamara/vlasnika. U takvom slučaju dodatni troškovi i / ili povećanje pologa može biti zatraženo po nahođenju/procjeni vlasnika.

21. SIGURNOST I POMOĆ

Ppohranjivanje dragocjenosti u objektu je na vlastitu odgovornost. Ni Teamar niti iznajmljivač nisu odgovorni za njihov eventualni gubitak. U slučaju provale ili krađe i naknadnog samovoljnog napuštanja objekta (zbog provale ili krađe), nikakav povrat neće biti moguć.

22. PODACI I INFORMACIJE

22.1
Iako se trudimo osigurati točne opise, ne možemo prihvatiti odgovornost za eventualne pogreške/odstupanja u sadržaju ili stanja proizašla iz istih. Treba prihvatiti činjenicu da kod predstavljanju objekta/smještajne jedinice mogu nastati tijekom vremena male razlike i promjene u fotografijama, ilustracijama ili u tekstu i opisu smještaja.

22.2.
Iznajmljivač zadržava pravo na izmjene, dopune i poboljšanja koji se smatraju potrebnima u svrhu stalnog poboljšavanja kvalitete smještaja i usluga. Također zadržava se pravo na izmjene interijera, namještaja, opremljenost i usluga, kao i u exterijeru, vrtu i sl., neovisno jesu li navedene promjene objavljene ili ne.

22.3
Ako se dese značajne promjene u rezervaciji nakon što je ista već potvrđena, Teamar će odmah obavijestiti nositelja rezervacije o tome

23. KUĆNI LJUBIMCI

Kućni ljubimci su dopušteni samo uz prethodni pristanak Teamara / vlasnika i tokom upita za rezervacije te po cijeni objavljenoj u cjeniku. U tom slučaju vlasnik / Teamar zadržava pravo na eventualno povećanje iznosa pologa. Broj kućnih ljubimaca mora biti dogovoren prije prihvaćanja rezervacije ili kasnije, ali uvijek uz pristanak Teamar / vlasnika.

24. ODGOVORNOST TEAMARA / IZNAJMLJIVAČA

24.1
Ni Teamar (kao posrednik) ni vlasnik ne mogu biti odgovorni za smrtni slučaj ili tjelesne ozljede bilo kojeg klijenta ili bilo koje druge osobe u objektu, osim ako to ne proizlazi iz dokazane manjkavosti/neispravnosti objekta ili nemara/greške vlasnika, ili osoblja Teamara.

24.2
Vlasnik / Teamar neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak, štetu radi kašnjenja ili sl. zbog događaja koji su izvan naše razumne kontrole, eksplozije, oluje, požara, nesreće, rata ili prijetnjom rata, građanskih nemira, promjena propisa ili bilo kakvih mjera iz državnih ili lokalnih vlasti, štrajkovi, industrijskih akcija ili sporova ili nepovoljnih vremenskih uvjeta.
U ovom slučaju zadržavamo pravo raskida ugovora/dogovora.

24.3
U slučaju raskida ugovora/dogovora, povratak uplate će biti ograničen na iznose neiskorištenog djela najamnine, izračunate na bazi dnevne cijene umanjeno za naknadu u iznosu od 50,00 euro za pokriće manipulativnih troškova.

24.4
Ni Teamar kao ni vlasnik ne mogu biti odgovorni za nepredviđene kvarove mehaničke opreme, kao što su pumpe, kotlovi, sustavi za filtriranje vode u bazenu i slično ili za bilo kakve nedostatke u isporuci javnih usluga kao što su voda, plin i struju. U takvim se slučajevima zahvaljujemo našim klijentima na razumijevanju.

24.5
Ni Teamar niti vlasnik ne može biti odgovoran za buku ili ometanje nastalo izvan granica posjeda ili koje su izvan naše kontrole. U slučaju da se prije dolaska dese nepredviđeni radovi u blizini objekta sa znatnom količinom buke, Teamar će obavijestiti nositelja rezervacije o poremećaju.

24.6
Ne možemo preuzeti odgovornost za događaje izvan naše kontrole kao što su loše vrijeme, kiša, uključujući i događaje koji proizlaze iz njega ili kašnjenja u područjima transporta uzrokovane tim događajima. Ako zbog navedenih događaja samovoljno napustite smještaj prije predviđenog roka, to ne može biti razlog za odštetu ili povrat

25. VANJSKI LINKOVI

Povremeno možemo uspostaviti veze web stranice Teamar s drugim web stranicama za koje smatramo da će biti od interesa za klijente koji planiraju godišnji odmor. Teamar ne može biti odgovoran za postupke ili sadržaje tih web stranica.
Na vama je da provjerite status tih stranica i ako je potrebno da nas kontaktirate radi provjere podataka.

26. POSEBNE USLUGE

Teamar će nastojati zadovoljiti svaki zahtjev i upit tokom postupka rezervacije ali, nažalost, ne možemo dati jamstva. Posebne usluge nisu dio naših ugovornih obveza i ne preuzimamo nikakvu odgovornost u slučaju da nisu bili u potpunosti u skladu s očekivanjima.

27. PRIVATNOST OSOBNIH PODATAKA

Gost-putnik daje osobne podatke (ime, e-mail, adresa, telefonski broj) na dobrovoljnoj osnovi. Osobni podaci su potrebni u procesu realizacije usluga koje se koriste za daljnju komunikaciju s obzirom na tražene usluge. Osobni podaci mogu biti pohranjeni u bazi podataka, ali ni u kojem slučaju neće biti proslijeđeni trećim osobama. 

28. KORIŠTENJE INFORMACIJA I ZAŠTITA PODATAKA

Teamar d.o.o. štiti privatnost svojih klijenata i partnera.
U toku poslovanja koristit ćemo potrebne informacije za realizaciju rezervacije i informacije vezano za Vaše putovanje.
Obvezujemo se da nećemo prodati ili dati ove informacije trećoj strani.
Prikupljeni podaci mogu biti dostupni i našim partnerima, profesionalcima i oglašivačima u svrhu omogućavanja realizacije usluge. Ovo nije povezano s bilo kakvim osobnim podacima uz pomoć kojih je moguća identifikacija pojedinca.

Poslovnim partnerima nije dozvoljeno koristiti osobne podatke osim u svrhu pružanja navedenih usluga.
Podatke ćemo koristiti u skladu s pravilima o poštivanju privatnosti važećima u vrijeme prikupljanja podataka.

Ove Internet stranice sadrže linkove na druge internet stranice.
Ova Izjava o privatnosti primjenjuje se isključivo vezano uz informacije prikupljene na ovim Internet stranicama i uz pomoć njih.


na vrh